Gyakori Kérdések

Milyen gyakran pörkölünk?

Minden héten kedden pörkölünk, így a hétfő estig leadott rendeléseket tudjuk az adott héten kiszállítani.

Ahogy számodra, úgy számunkra is rendkívül fontos a frissesség, ezért heti rendszerességgel pörkölünk és kisebb, pörgős készletekkel dolgozunk, hogy a lehető legjobb minőséget tudjuk garantálni.

Mennyi idő a kiszállítás?

A hétfő estig leadott rendeléseket tudjuk az adott héten kiszállítani!

Azt követően, hogy a csomagot átadtuk a futárszolgálatnak 1-3 munkanapon belül megérkezik a rendelésed a megadott szállítási címre.

Mennyibe kerül a szállítás?

5kg alatti rendelés esetében a kiszállítás díja 1490 Ft belföldön.

5kg feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes!

Utánvétes fizetés esetében az utánvét kezelési költsége 490 Ft a szállítási díjon felül.

Mivan, ha nem vagyok otthon, amikor jön a futár?

Sikertelen kézbesítés esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül kérheted a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre pl.: a munkahelyedre.

 Ha nem kérsz semmilyen változtatást sem, akkor GLS két munkanapon belül ismét megkísérli a küldemény kézbesítését az eredeti címre. (Ha nem látod a GLS levelét, akkor lehet, hogy spam vagy a promóciók mappában landolt.)

Mi történik a megrendelés után?

1.: Kapsz egy visszaigazoló e-mailt a megrendelés adataival

2.: A csomagot a futár kiszállítja a fent említett szállítási szempontok alapján. A szállítás napján e-mail értesítést kapsz, amelyben szerepel a futár telefonszáma is. Így tudsz vele egyeztetni. Kérünk tartózkodj a megadott helyen az adott időpontban.