Gyakori Kérdések
Milyen gyakran pörkölünk?
Minden héten kedden és csütörtökön pörkölünk, így a hétfő és szerda estig leadott rendeléseket tudjuk az adott héten kiszállítani.
Ahogy számodra, úgy számunkra is rendkívül fontos a frissesség, ezért heti rendszerességgel pörkölünk és kisebb, pörgős készletekkel dolgozunk, hogy a lehető legjobb minőséget tudjuk garantálni.
Mennyi idő a kiszállítás?
A hétfő estig leadott rendeléseket tudjuk az adott héten kiszállítani!
Azt követően, hogy a csomagot átadtuk a futárszolgálatnak 1-3 munkanapon belül megérkezik a rendelésed a megadott szállítási címre Magyarországon belül.
Külföldre rendelés esetében a szállítási idő változhat!
Mennyibe kerül a szállítás?
Magyarországon belül, 5kg alatti rendelés esetében a kiszállítás díja 990 Ft – 1490 Ft.
Magyarországon belül, 5kg feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes!
EU-n belüli külföldi rendelés esetében egyedi szállítási díjat kalkulálunk, így ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot mielőtt rendelnél!
Mivan, ha nem vagyok otthon, amikor jön a futár?
Sikertelen kézbesítés esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül kérheted a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre pl.: a munkahelyedre.
Ha nem kérsz semmilyen változtatást sem, akkor GLS két munkanapon belül ismét megkísérli a küldemény kézbesítését az eredeti címre. (Ha nem látod a GLS levelét, akkor lehet, hogy spam vagy a promóciók mappában landolt.)
Mi történik a megrendelés után?
1.: Kapsz egy visszaigazoló e-mailt a megrendelés adataival
2.: A csomagot a futár kiszállítja a fent említett szállítási szempontok alapján. A szállítás napján e-mail értesítést kapsz, amelyben szerepel a futár telefonszáma is. Így tudsz vele egyeztetni. Kérünk tartózkodj a megadott helyen az adott időpontban.